@545|N i ZaBeaTy w rękach policji

Jak czytamy na stronach policji, zatrzymano dwóch hakerów, o których niedawno było głośno za sprawą ich włamań😦 Współczuje, szczególnie @545|N, który miał na koncie kilka fajnych dokonań😦

Mam nadzieję że policja nie ma nic na mnie, i nie zawita do mnie w najbliższych dniach o 6 nad ranem ;]

6 comments so far

  1. clusty on

    A moim zdaniem to dobrze ze assasina zlapali. nie dosc ze wlazil na serwery dzieki durnym exploitom to jeszcze niczym sensownym nas nie zaskakiwal.

  2. irk4z on

    na pewno będzie ostrożniejszy na przyszłość😉

  3. cOndemned on

    tak masz racje @545|N mial na koncie kilka fajnych dokonań. Gdyby jeszcze nauczył się pisać ortograficznie, a przynajmniej gramatycznie poprawnie… No i tresci jego „dokonań” heh… cienka jest granica miedzy anarchią a debilizmem, a on ją przekroczył. Tak, że wiesz irk4z… wogoóle mu nie współczuje [; 1 analfabety mniej w sieci było przez jakiś czas.

    I sorry wogole, ze tak odgrzewam, ale latałem troche po Twoim blogasQ i coś mnie tkneło by napisać co mysle ;d

    pzdR

  4. irk4z on

    a czy ja przekroczyłem ową granicę, miedzy anarchią a debilizmem ;p ?

  5. cOndemned on

    Nie, Ty nie, a w dodatku dbasz jakos o gramatyke ;p

  6. ~e[Ho [no one like me :)] on

    HEH history :>
    wszystko przetrawie
    oprócz „durnych exploitów” nigdy ich nieużywam
    zresztą ostnio popłynołem w programowanie
    nico bardziej i ledwo mi czasu starcza na co kolwiek innego (chyba się już wyszumiałem więc condi raczej więcej w sieci mnie niebędzie co kolwiek masz na myśli).Noi nazwyanie mnie debilem z powodu gramatki – no lol daj spokój .
    Jest milion innych powodów dla których można by mi przykleić łatke debila ,ale nie gramatyka czy inne zabobony [niezachowuj się jak zakompleksiona nauczycielka od Polskiego :>].
    Swoją drogą dlaczego jest tak że jak kogoś złapią za „h4Cki” to się pojawia
    milion życzliwych którzy mówią
    coś w stylu „tak nauczył się htmla umie odpalić explit i wielce hacker.”
    Wam się wydaje że to dlamnie powód do dumy
    że było tak fajnie ?Być aresztowanym 2 dni przed wigiliom ,wpaść do telekspresu
    i pojawić się w lokalnych mediach na tle debilnego reportarzu po którym poczułem się nieco zarzenowany LOL . Dodajmy jeszcze tony sprawnych inaczej którzy mnie rozpoznali w tv i teraz wydaje im się że jak wcisne enter to elektrownia wybuchnie .Z jednej skarjności w drugą a ja chce mieć tylko świety spokój .
    W gruncie rzeczy mogłem się tego spodziewać :>
    mogli by mi oddać już kompa … a tu nic sparwa stoi w miejscu nawet mi nie przysłali odpowiedzi odnośnie zniesienia dozoru sądowego
    …. taki miałem dobry sprzęt :[


Skomentuj

