Can’t Stop

Niedługo minie rok od założenia mojego homepage’a. Dziękuje wszystkim, którzy odwiedzali przez ten czas moją stronę.

Ten wpis jest ostatnim w historii tego bloga. Niedługo planuje rozpocząć nowe projekty związane z siecią. Mam nadzieję że się Wam spodobają. pozdrawiam irk4z

Red Hot Chili Peppers – Can’t Stop

4 comments so far

  1. compi13r on

    Szkoda bloga… Trochę osób go odwiedzało.

  2. jjc on

    czy to juz definitywny koniec?
    mam wywalic adres z subskrybowanych RSSów?😦

  3. cOndemned on

    Jestem jakoś dziwnie spokojny, że to co będziesz robił teraz – cokolwiek by to no było, będzie conajmniej na takim poziomie jak Twoje dotychczasowe „produkty”. Daj znać jak już coś się ruszy.

    Trzymam kciuki
    Kamil🙂

  4. irk4z on

    jjc: tak, tutaj już nie będzie nowych wpisów😉

    condi: pożyjemy, zobaczymy ;P


Skomentuj

